Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Wyszukaj produkt

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Procedura reklamacyjna

I. Opis procedury reklamacyjnej:

  • jeżeli zakupiony towar zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa KOMPikor a zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy wada towaru istniała w chwili jego wydania.
  • dostarczenie towaru w ramach reklamacji jest bezwarunkowe; jednakże w celu jej identyfikacji w systemie reklamacyjnym KOMPikor, wskazane jest wypełnienie formularza kontaktowego w serwisie www.kompikor.pasaz24.pl.
  • po prawidłowym wypełnieniu formularza, klient zostanie poinformowany drogą e-mail o nadanym numerze reklamacji.
  • klient otrzyma drogą e-mail etykietę wraz z numerem reklamacji, którą należy przykleić na paczkę. Jeżeli dane znajdujące się na etykiecie będą się różniły od podanych w zgłoszeniu reklamacyjnym, należy niezwłocznie skontaktować się z Sprzedającym i wstrzymać wysyłkę paczki.
  • towar powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu (w szczególności dotyczy to monitorów, zestawów komputerowych, laptopów, tabletów, telefonów itd. ).
  • towar powinien zostać przysłany kompletny wraz  z akcesoriami , które mają wpływ na  funkcjonalność danego sprzętu lub które mogą być jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru lub niezgodności z umową. Wskazane jest dołączenie do towaru szczegółowego opisu występujących wad wraz z informacją w jakiej sytuacji dana wada lub niezgodność wystąpiła.
  • towar posiadający gwarancję producenta nie podlega warunkom gwarancyjnym KOMPikor  i może być serwisowany wyłącznie w punktach autoryzowanych wskazanych przez producenta zgodnie z warunkami karty gwarancyjnej wydanej przez producenta.
  • do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zawarcia umowy (np. kserokopię dokumentu sprzedaży) i oryginał karty gwarancyjnej, jeżeli została wydana z towarem (gwarancja producenta).
  • informujemy, iż naprawa sprzętu elektronicznego wiąże się z ryzykiem utraty danych zawartych w jego pamięci. 
    W związku z tym rekomendowane jest sporządzenie kopii zapasowej wszystkich danych zawartych w pamięci lub poinformowanie KOMPikor o konieczności wykonania kopii zapasowej danych z dokładnym wskazaniem jakich elementów ma ona dotyczyć. 
    Wykonanie kopii zapasowej danych przez KOMPikor jest płatne i rekompensuje koszt związany z jej wykonaniem w tym: zużyciem energii, użyciem specjalistycznego oprogramowania, przydzieleniu miejsca na serwerze składującego dane i ich utrzymaniu oraz ponownym ich odtworzeniu po pozytywnie przeprowadzonej reklamacji. 
    Koszt wykonania kopii zapasowej danych klienta, będzie się różnił w zależności od typu urządzenia bądź nośnika oraz ilości danych, które mają zostać zarchiwizowane.
     
    KOMPikor zapewnia bezpieczne przechowywanie danych na serwerach macierzowych pracujących w ramach wewnętrznej sieci firmy, zabezpieczonych przed fizycznym uszkodzeniem dysków twardych oraz zabezpieczonych sprzętowymi technologiami szyfrującymi. KOMPikor nie będzie ponosił odpowiedzialności za nieprawidłowe, błędne lub nieprecyzyjne przekazanie informacji dotyczących wykonania kopii zapasowej danych klienta. Zarchiwizowane dane będą usuwane z serwerów w dniu wydania klientowi urządzenia lub nośnika z odtworzonymi danymi .
  • jeżeli towar nie zostanie odebrany po zakończeniu procedury reklamacyjnej w ciągu 15 dni roboczych, KOMPikor  nalicza opłatę za bezumowne przechowywanie towaru w wysokości 0,1% wartości reklamowanego przedmiotu bądź przedmiotów za każdy dzień zwłoki.
  • jeżeli serwis KOMPikor stwierdzi bezzasadność reklamacji, towar może zostać odesłany do Klienta na jego koszt.
  • w przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru przez klienta lub jego ingerencji w przedmiot, klient traci możliwość reklamacji towaru a tym samym traci na niego gwarancję, której brak może skutkować  poniesieniem przez klienta kosztów usługi serwisowej oraz wysyłki.
  • kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem kompikor@gmail.com,  lub w formie pisemnej na adres KOMPikor Maciej Licbarski ,ul. Mariacka 22/44, 06-500 Mława.
  • poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
    imię i nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, nr seryjny przedmiotu o ile występuje, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
    Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia,  przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
    Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
    Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail.
Witryna stworzona na platformie